Friday, June 6, 2008

Been a while

ive neglected my blog for a while, so i guess its time for an update...





Last Friday logan came down with strep throat...i swear this kid is the sickest one ive ever known...lol...





Saturday was Mark and Bambi's wedding...the weather was beautiful, they were beautiful..it was a good day...


this week has mostly been full of end of school stuff...the boys are very excited to be done with this school year...i am too though...it means that we can move on to the next school year, and Nick will be home for good before the next one is over...i cant wait for that...i need him here with me, were i can touch him and kiss him whenever i want...

so, yesterday was awesome...we havent really been able to connect much lately cuz of our schedules, and his crappy internet..but yesterday we got to chat on msn, and webcam finally...we hadnt been able to do that in about a month or so...it really made my day...

Today is the last day of school for the boys...they have a half day, and tonight till about 6 i will have 7 boys here...ack!

this weekend is gonna be so dang busy again...i need a weekend where there is nothing of importance to do...i really need it...Today is babysitting and cleaning, cuz it looks like a tornado tore through my house...Tomorrow is a wedding...yep, two in one week...but i want to go..it will be great to see Nicks family...its early in the morning, so i have to get up super early, to get into kalamazoo...its a long drive to the wedding...

Sunday my mom is taking me and my Gma out for an early dinner at Red Lobster for our birthdays..hers is today, and mine is the 11th...

this year on my birthday i get to take logan to the Nuerologist...that will be fun...ok, maybe not..lol...but i think this will be the last one for a while...still havent decided if he should be on meds or not...i guess i will talk to her first...

Im tired today...I promised myself i would get to bed early last night, but that didnt happen...not suprised..lol...i hardly ever go to bed early...only once in a great while...

well im off to finish cleaning this house, enjoy the weekend...

No comments: